Създадохме този раздел за поддръжка, за да ви помогнем да получите незабавни отговори на най-честите въпроси, които сме получавали през годините.
Защо не мога да изпратя поръчката?
Ако не можете да изпратите поръчката, моля, проверете ситуациите, представени по-долу. Може би едно от обясненията ще ви помогне.
Проверете дали сте избрали начините за доставка и плащане в пазарската количка.
В кошницата за пазаруване, над продуктите, имате малка форма, в която трябва да проверите къде искате да доставим вашите продукти, как искате да получите поръчката и как искате да заплатите продуктите. В случай, че сте пропуснали да отметнете някоя от опциите, необходими за завършване на поръчката, ще имате червена лента и стрелка в тази форма, която ще ви покаже къде не сте отметнали нищо.
Проверете дали всички продукти в пазарската количка са на склад.
Продуктите, които са в ограничен склад, може да се разпродадат, преди да изпратите поръчката си. Ако някой от продуктите, които сте добавили в кошницата, вече изобщо не е наличен или вече нямаме желаното количество на склад, нашият уебсайт ще ви предупреди, като маркира продукта с жълта лента и ще ви позволи автоматично да коригирате количеството наличен на склад или извадете продукта от пазарската количка, за да можете да завършите поръчката.
Избрали сте повече подаръци, отколкото е позволено за стойността на вашата поръчка.
Тази ситуация възниква, когато добавите няколко продукта в пазарската количка, изберете подаръците, които можете да получите, след това промените мнението си за някои продукти и ги премахнете от количката. Ако броят на избраните от вас подаръци е твърде голям, нашият уебсайт ще ви предупреди, като маркира подаръците с жълта лента и ще ви позволи да изтриете излишните подаръци от пазарската количка, за да можете да завършите поръчката.
Проверете дали за вашата поръчка има наложен платеж.
Ако наложен платеж не е наличен за вашата поръчка, нашият уебсайт ще ви предупреди със съобщение, маркирано с червена лента. За да можете да изпратите поръчката, трябва да промените начина на плащане и да изберете плащане с карта.
Може също да се интересувате от:
• Трябва ли да се регистрирам, за да поръчам?
• Как да направя поръчка?
• Мога ли да платя наложен платеж?
• Искам отново да видя списъка с въпроси