БЕЗМИТНО – Поръчките са безмитни и ще бъдат доставени директно до вашия праг!
Topcoat

Обслужване на клиенти

Създадохме този раздел за поддръжка, за да ви помогнем да получите незабавни отговори на най-честите въпроси, които сме получавали през годините.

Как да направя поръчка?

Правенето на поръчка на Topcoat започва с добавяне на продуктите в количката за пазаруване. До всеки продукт има бутон "Добави в количката". След като намерите продукт, който харесвате, щракнете върху този бутон, за да го добавите към пазарската си количка.

Когато добавите първия продукт в количката за пазаруване, на екрана ви ще се появи червена лента с надпис „Имате X продукта в количката за пазаруване“. Докато добавяте продукти в количката си, червената лента ще се актуализира, за да ви информира за броя на продуктите, които сте добавили в количката си.

Когато приключите с добавянето на всички продукти в пазарската количка, щракнете върху тази червена лента, за да отворите количката. В пазарската количка можете да прегледате списъка с продукти, да актуализирате количествата или да изхвърлите един или повече продукти, ако сте променили решението си за тях.

Ако желаете да добавите други продукти, можете да разгледате сайта в търсене на тях или да натиснете бутона "Продължи с пазаруването". Продуктите, които вече сте добавили, ще продължат да ви чакат в пазарската количка. Количката изтича в рамките на 24 часа след добавяне на първия продукт, така че имате достатъчно време да изберете всичко, което харесвате.

Когато поръчката ви съдържа всички необходими продукти, влезте отново в пазарската количка и проверете начина на доставка. След това проверете начина, по който искате да получите поръчката си. Във всички държави предлагаме доставка от врата до врата (до вашия адрес), но има и други начини, по които можете да получите нашите продукти (например като ги вземете от партньорски магазин или колетна машина). Ако изберете да вземете поръчката от партньор или от пакетен автомат, ще имате избор на адреса на партньора/вендинг автомата. Последната стъпка е избор на метод на плащане (в брой при доставка на пакета, онлайн с картата или други налични методи на плащане).

След като сте проверили правилно всички тези опции, проверете дали имате желаните продукти и количества в пазарската количка. Ако имате валиден ваучер или Red Prices карта, не забравяйте да ги активирате, за да намалите стойността на поръчката си. Не забравяйте подаръците, които предлагаме при почти всяка поръчка. Когато стойността на вашата поръчка попадне в рамките на един от праговете на стойност, за които предлагаме подаръци, ще имате наличен бутон „Избери подарък“ в количката за пазаруване.

Следващата стъпка е да въведете информацията си за доставка и фактуриране. Кликнете върху бутона "Доставка и фактуриране". Ще стигнете до нова страница, където трябва да попълните формуляра, свързан с вашето име, адрес за доставка, телефонен номер на куриера и имейл адреса, който ще използваме за комуникация с вас. Попълнете внимателно полетата във формата и изпратете поръчката!

Веднага след изпращане на поръчката автоматично ще получите имейл за потвърждение и SMS. И двете съдържат информация за вашата поръчка и връзката за проследяване на поръчката. Имате достъп до него, когато искате да знаете статуса на вашата поръчка.

Може също да се интересувате от:

•  Трябва ли да се регистрирам, за да поръчам?
•  Мога ли да платя наложен платеж?
•  Защо не мога да изпратя поръчката?
•  Искам отново да видя списъка с въпроси