БЕЗМИТНО – Поръчките са безмитни и ще бъдат доставени директно до вашия праг!
Topcoat

Обслужване на клиенти

Създадохме този раздел за поддръжка, за да ви помогнем да получите незабавни отговори на най-честите въпроси, които сме получавали през годините.

Защо не мога да изпратя поръчката?

Ако не можете да изпратите поръчката, моля, проверете ситуациите, представени по-долу. Може би едно от обясненията ще ви помогне.

Проверете дали сте избрали начините за доставка и плащане в пазарската количка.

В кошницата за пазаруване, над продуктите, имате малка форма, в която трябва да проверите къде искате да доставим вашите продукти, как искате да получите поръчката и как искате да заплатите продуктите. В случай, че сте пропуснали да отметнете някоя от опциите, необходими за завършване на поръчката, ще имате червена лента и стрелка в тази форма, която ще ви покаже къде не сте отметнали нищо.

Проверете дали всички продукти в пазарската количка са на склад.

Продуктите, които са в ограничен склад, може да се разпродадат, преди да изпратите поръчката си. Ако някой от продуктите, които сте добавили в кошницата, вече изобщо не е наличен или вече нямаме желаното количество на склад, нашият уебсайт ще ви предупреди, като маркира продукта с жълта лента и ще ви позволи автоматично да коригирате количеството наличен на склад или извадете продукта от пазарската количка, за да можете да завършите поръчката.

Избрали сте повече подаръци, отколкото е позволено за стойността на вашата поръчка.

Тази ситуация възниква, когато добавите няколко продукта в пазарската количка, изберете подаръците, които можете да получите, след това промените мнението си за някои продукти и ги премахнете от количката. Ако броят на избраните от вас подаръци е твърде голям, нашият уебсайт ще ви предупреди, като маркира подаръците с жълта лента и ще ви позволи да изтриете излишните подаръци от пазарската количка, за да можете да завършите поръчката.

Проверете дали за вашата поръчка има наложен платеж.

Ако наложен платеж не е наличен за вашата поръчка, нашият уебсайт ще ви предупреди със съобщение, маркирано с червена лента. За да можете да изпратите поръчката, трябва да промените начина на плащане и да изберете плащане с карта.

Може също да се интересувате от:

•  Трябва ли да се регистрирам, за да поръчам?
•  Как да направя поръчка?
•  Мога ли да платя наложен платеж?
•  Искам отново да видя списъка с въпроси