БЕЗМИТНО – Поръчките са безмитни и ще бъдат доставени директно до вашия праг!
Topcoat

Обслужване на клиенти

Създадохме този раздел за поддръжка, за да ви помогнем да получите незабавни отговори на най-честите въпроси, които сме получавали през годините.

Какъв е статусът на поръчката ми?

За да можем да намерим вашата поръчка, ни е необходим номерът на вашата поръчка. Номерът на поръчката се състои от 6 цифри и можете да го намерите както в имейла за потвърждение на поръчката, така и в SMS-а, който сте получили няколко минути след изпращане на поръчката.

Ако не можете да намерите номера на вашата поръчка, моля, напишете ни някои подробности за вашата поръчка във формата по-долу. Един от колегите от Digital Customer Service ще се опита да идентифицира поръчката и ще се свърже с вас с новини по имейл.

Може също да се интересувате от:

•  Какви са таксите за доставка?
•  Колко време отнема поръчката да пристигне?
•  Как мога да анулирам поръчка?
•  Как мога да променя продуктите в поръчка?
•  Доставяте ли до други страни?
•  Как мога да изтрия или модифицирам продукти в пазарската количка?
•  Искам отново да видя списъка с въпроси