БЕЗМИТНО – Поръчките са безмитни и ще бъдат доставени директно до вашия праг!
Topcoat

Обслужване на клиенти

Създадохме този раздел за поддръжка, за да ви помогнем да получите незабавни отговори на най-честите въпроси, които сме получавали през годините.

Как мога да променя продуктите в поръчка?

Вашите поръчки се изпращат в рамките на часове след изпращане. Изключение правят, разбира се, почивните дни и официалните празници, когато нашите партньори за доставка не работят. Можем да бъдем толкова ефективни само когато следваме ясен и добре установен логистичен поток.

Промяната дори на един продукт в поръчка включва сторниране на фактурата, анулиране на AWB документа, преработване на фактурата и повторно генериране на AWB документа.

В допълнение към тези неща, ако поръчката вече е подготвена за доставка, промяната на поръчка означава намиране на кутията, разопаковане, добавяне на продукта и повторно опаковане. Всички тези неща забавят изпращането на други поръчки и често оставят място за възможни грешки.

Следователно добавянето на продукти към поръчка, промяната/замяната им или премахването на продукт от поръчка може да стане само чрез анулиране на цялата поръчка и повторното й изпълнение.

Ако абсолютно трябва да промените поръчка, моля, уведомете ни чрез формата по-долу, за да можем да я анулираме възможно най-скоро:

Може също да се интересувате от:

•  Какъв е статусът на поръчката ми?
•  Какви са таксите за доставка?
•  Колко време отнема поръчката да пристигне?
•  Как мога да анулирам поръчка?
•  Доставяте ли до други страни?
•  Как мога да изтрия или модифицирам продукти в пазарската количка?
•  Искам отново да видя списъка с въпроси