БЕЗМИТНО – Поръчките са безмитни и ще бъдат доставени директно до вашия праг!
Topcoat

Обслужване на клиенти

Създадохме този раздел за поддръжка, за да ви помогнем да получите незабавни отговори на най-честите въпроси, които сме получавали през годините.

Как мога да изтрия или модифицирам продукти в пазарската количка?

До всеки продукт в пазарската количка ще намерите два червени бутона. Първият, , позволява продуктът да бъде изтрит от пазарската количка, независимо от броя на артикулите, добавени в количката. Вторият, , ви позволява да промените количеството за този продукт. Можете също да изтриете продукта чрез този бутон. Всичко, което трябва да направите, е да въведете цифрата 0 до количеството.

Може също да се интересувате от:

•  Какъв е статусът на поръчката ми?
•  Какви са таксите за доставка?
•  Колко време отнема поръчката да пристигне?
•  Как мога да анулирам поръчка?
•  Как мога да променя продуктите в поръчка?
•  Доставяте ли до други страни?
•  Искам отново да видя списъка с въпроси